Menu
Your Cart
BLACK FRIDAY ΜΗΝΑΣ 01.11 - 30.11

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

 

Για να σας προσφέρουμε απόλυτη ηρεμία με την πορεία της παραγγελία σας, προσέχουμε ιδιαίτερα τα προϊόντα για να εξασφαλίσουμε ότι είναι συσκευασμένα με αποτελεσματικό τρόπο ώστε να αποφύγουμε τις ζημιές.

 

ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ?

 
 

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΟΣΟ ΤΟ
ΔΥΝΑΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ

ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΦΟΡΤΙΟΥ

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ
ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ
ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΑΣ

 

ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ?

Αφού λάβουμε την πληρωμή, προσπαθούμε να αποστείλουμε τα προϊόντα μας εντός 2 εργάσιμων ημερών κατ' ανώτατο όριο. Σε σπάνιες περιπτώσεις υπάρχουν καθυστερήσεις, αλλά ο πελάτης ενημερώνεται εγκαίρως.

Η αποστολή μικρών σε όγκο και βάρος προϊόντων (εώς 20 kg βάρους ή ογκομετρικά) πραγματοποιείται με υπηρεσία courier και παράδοση σε 4-10 ημέρες. Η αποστολή μεγάλων αντικειμένων που υπερβαίνουν τα 20 kg πραγματοποιείται με μεταφορικές εταιρείες με χρόνο παράδοσης 7-15 ημέρες. Σε σπάνιες περιπτώσεις απομακρυσμένων περιοχών, η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί αργότερα από το σύνηθες.

Δίνουμε μεγάλη προσοχή στην συσκευασία των προϊόντων ώστε να αποφύγουμε τυχόν φθορές κατά την μεταφορά τους και τα δέματα ασφαλίζονται στο ύψος της αξίας τους. Προκειμένου να ισχύει η ασφάλεια, ο πελάτης πρέπει να ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος κατά την παραλαβή, και σε περίπτωση προβλήματος θα πρέπει να αρνηθεί την παραλαβή ή να υποδείξει το πρόβλημα άμεσα
.

Συνεργαζόμαστε με τις ακόλουθες εταιρείες: ACS, Γενική Ταχυδρομική, My Trans


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ?

Προσφέρουμε μια σταθερή χρέωση αποστολής βασισμένη στο βάρος του συνόλου του καλαθιού:

Αποθήκη Καλοχωρίου 20+ kg. €20
Αποθήκη Αθηνών 20+ kg. €45
Διεύθυνση Ενδοχώρας Ελλάδας 20+ kg. €55
Διεύθυνση Νησιού 20+ kg. €98
Κουριέρ Ελλάδα 1-4 kg. €5
Διεύθυνση Κύπρος 20+ kg. €98
Κουριέρ Κύπρος 1-4 kg. 20

Για τις αποστολές με κούριερ από 5 μέχρι 20 κιλά υπάρχει επιβάρυνση 1€ το κιλό.
* Παρακαλούμε σημειώστε ότι για τα +20 κιλά προσφέρουμε παράδοση μόνο μέχρι το πεζοδρόμιό σας.
** Στην περίπτωση προσφοράς, δωρεάν μεταφορικών, εξαιρούνται οι νησιωτικές και οι δυσπρόσιτες περιοχές. Η αντίστοιχη έκπτωση θα αφαιρεθεί από την τιμή των μεταφορικών.


ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΦΟΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ
?

Είναι μια ασφάλεια που γενικά προστατεύει τις αποστολές από απώλεια, ζημιά ή κλοπή κατά τη μεταφορά. Αυτή η κάλυψη υπερβαίνει τη βασική αποζημίωση που μπορεί να παρέχεται και θα αποζημιώσει την πλήρη αξία των αγαθών εάν συμβεί κάποιο ατυχές γεγονός κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.
Η ασφάλεια φορτίου σας δίνει τη βεβαιότητα ότι, εάν κάτι πάει στραβά κατά τη διάρκεια της μεταφοράς, θα λάβετε αποζημίωση βάσει του εμπορικού τιμολογίου. Εάν δεν υπάρχει εμπορικό τιμολόγιο, θα χρησιμοποιηθεί η αγοραστική αξία για τον προσδιορισμό του ποσού. Θα αποζημιωθούν επίσης τα έξοδα αποστολής.
Το ασφάλιστρο μας για τη φορτίο αποφασίζεται ανάλογα με τον τύπο του προϊόντος. Μπορεί να προστεθεί κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.


ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΝ ΧΑΘΕΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΟΥ?

Πρέπει να υποβάλετε οποιεσδήποτε αξιώσεις για δέματα που χάθηκαν κατά τη μεταφορά στη διεύθυνση sales@balkanenergy.gr, μέχρι και 14 ημέρες ημερολογιακών ημερών μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας.
Θα καλύψουμε το κόστος αποστολής μιας αντικατάστασης παραγγελίας για εσάς, εάν η διεύθυνση αποστολής που καταχωρήσατε είναι σωστή.
Επιπλέον, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε με τον πάροχο courier για να εντοπίσετε τη χαμένη αποστολή.


Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ, ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?!

Αν οι πληροφορίες παρακολούθησης εστάλησαν και παραδόθηκαν σωστά σε εσάς αλλά τα προϊόντα δεν παραλήφθηκαν, οι αποστολές που δεν παραλαμβάνονται επιστρέφονται σε εμάς.
Νέες χρεώσεις αποστολής θα εφαρμοστούν για παραγγελίες που δεν παραλήφθησαν ή για τις οποίες αρχικά παρασχέθηκε εσφαλμένη διεύθυνση.


ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΕΦΕΤΑΙ
?

Οι αποστολές που δεν παραλαμβάνονται ή γίνεται αποστολή με εσφαλμένη διεύθυνση θα επιστρέφονται σε εμάς. Σε αυτή την περίπτωση, θα εφαρμοστούν νέες χρεώσεις παράδοσης για τις υπηρεσίες ταχυμεταφοράς που χρησιμοποιούνται.


ΠΏΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ
?

Σε περίπτωση που χρειάζεστε αλλαγή ή ακύρωση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο sales@balkanenergy.gr.
Επιπλέον χρεώσεις μπορεί να εφαρμοστούν αφού η αποθήκη μας έχει αποστείλει την παραγγελία σας
.


 
 

 

Ακόμα έχετε ερωτήσεις; Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.


Στείλτε μας ένα email στο sales@balkanenergy.gr 
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 2310 280231